Mity na temat uczenia się - czyli na jakie formy doskonalenia nie wato wydawać pieniędzy

(2017-06-30)

Na jakie formy doskonalenia przeznaczać środki finansowe? Na czym zaoszczędzić? Jakie stosować kryteria merytorycznej oceny wartości szkoleń i literatury adresowanej do nauczycieli? To kwestie, które zainteresują osoby biorące odpowiedzialność za zarządzanie doskonaleniem nauczycieli i za jego jakość: od dyrektorów szkół i przedszkoli, przez edukatorów, aż po osoby odpowiedzialne za oświatę w JST. Przedstawione zostaną przykłady wciąż popularnych twierdzeń dotyczących uczenia się i nauczania, prezentowanych jako wiarygodne, mimo braku ich rzeczywistej naukowej weryfikacji lub mimo wykazania ich nietrafności.

 

 

Tomasz Garstka

Psycholog, autor książki „Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu” (Wolters Kluwer, 2016), nagrodzonej w głosowaniu Czytelników i wyróżnionej przez Kapitułę Konkursu „Książka dla Trenera” PTTB. Członek Klubu Sceptyków Polskich.

 

Zarejestruj się->                                       Zobacz program ->

Organizatorzy
Wolters Kluwer Polska SA
Dyrektor Szkoły. Miesięcznik Kierowniczej Kadry Oświatowej
Przed Szkołą. Poradnik Dyrektora Przedszkola
Samorząd Terytorialny
Finanse Komunalne
Personel Plus
Państwo i Prawo
Partnerzy
Muzeum Sportu i Turystyki
Centrum Nauki Kopernik
Instytut Badań Edukacyjnych
Kulczyk Foundation
ESERO
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Polski Komitet Światowej Organizacji Wychowania Przedszkolnego OMEP
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Sponsorzy
Oxford University Press Polska Spółka z o.o.
Nowa Era
Mentor
Image Recording Solutions
Pałac Kultury i Nauki
Nordweco Sp. z o.o.
Patroni medialni
Serwis oswiata.ABC.com.pl
Back to Top